زنامه رسالت خطاب به علی مطهری: رضا پهلوی هم دادگاهی نشده، پس صلاحیتش باید تایید شود؟29

 

روزنامه رسالت خطاب به علی مطهری: رضا پهلوی هم دادگاهی نشده، پس صلاحیتش باید تایید شود؟29

احزاب و شخصیت‌ها - روزنامه رسالت در مطلبی خطاب به علی مطهری نوشت:

شما که معتقدید باید صلاحیت موسوی و کروبی را هم برای کاندیدا شدن در دوره جدید احراز کرد، آیا اگر رضا پهلوی هم خود را کاندیدا کند، باید صلاحیت او را احراز و تایید کرد؟ او که در هیچ دادگاهی محکوم نشده، الا دادگاه افکار و آراء مردم ایران. پس شما که از سینه چاکان دموکراسی هستید، نقش مردم را در این میان چگونه ارزیابی می‌کنید؟ در ضمن، شورای نگهبان در زمینه احراز و عدم احراز صلاحیت‌ها، خود یک نهاد قانونی است. خودتان بهتر می‌دانید که مشابه چنین نهادی در اکثر قریب به اتفاق کشورها وجود دارد حتی کشورهایی که خود را مهد دموکراسی می‌دانند.
نکته دیگر اینکه اگر بنا به مصلحت کشور و نظام اسلامی، موسوی و کروبی را به دادگاه نکشانده‌اند اما جزای کوچکی نسبت به جرم بزرگ آنها برایشان در نظر گرفته‌اند و آن، حصر خانگی است. حتما شما این را هم عادلانه نمی‌دانید و معتقدید تا زمانی که دادگاهی نشده‌اند، آن دو سر اژده‌های فتنه را آزاد بگذارند و کما فی‌السابق بیایند و علیه اسلام و امت و انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه، بیانیه بدهند و فتنه‌گران را خداجو بنامند و عکس امام خمینی (ره) را آتش بزنند، عاشورا و تمام مقدسات ملت مسلمان ما را به استهزا بگیرند و ...




برچسب:,

آزادی مهدی هاشمی با وثیقه 100میلیارد ریالی پدر

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد عکسی را با عنوان «اولین عکس از مهدی هاشمی پس از آزادی» منتشر کرد.

 
در این تصویر مهدی هاشمی در کنار پدرش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مادرش عفت مرعشی حضور دارد.
 
مهدی هاشمی پس از سه ماه بازداشت با تودیع وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد شده است.




برچسب:,

باشگاه پینت بال امام علی(ع)

1

 




برچسب:,

دعوت احمدي‌نژاد از سيد حسن خميني

دعوت احمدي‌نژاد از سيد حسن خميني براي کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري

سایت خبری اصفهان فردا نوشته است: رییس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در استان اصفهان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از احتمال حرکت های مشترک احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی در آینده خبر داد.
 حجت‌الاسلام سید احمد محی‌الدین‌ میرمرشدی که در جمع مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) اصفهان سخن می گفت با اشاره به فعالیت های انتخاباتی اصلاح طلبان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد : استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو براندازی حکومت جمهوری اسلامی است که بر اساس اصل ولایت فقیه طراحی شده و هدایت می شود ، غافل از این که موقعیت و محبوبیت ولی فقیه در بدنه افکار عمومی جهان چندین برابر رشد کرده است . وی تصریح کرد : تاکنون 25 کاندیدای رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد که شاخص‌ترین آن ها نیکزاد ، قالیباف و محسن رضایی است . در جریان اصلاح طلبان نیز از حضور خاتمی ، عارف و کمال خرازی سخن به میان آمده و احتمال حضور آن ها وجود دارد . افرادی نیز به دنبال ترغیب آقایان ولایتی، ضرغامی و حدادعادل برای حضور در انتخابات هستند . دعوت احمدی نژاد از سید حسن خمینی به روایت میرمرشدی
رییس ستاد انتخابات 88 احمدی نژاد در استان اصفهان در خصوص دعوت از سیدحسن خمینی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت : رایزنی هایی بین سید حسن خمینی و احمدی نژاد صورت گرفته و احمدی نژاد پیشنهاد حضور در انتخابات را به سید حسن خمینی ارایه کرده که البته سید حسن خمینی این پیشنهاد را نپذیرفته است . اصلاح طلبان نیز از سید حسن خمینی دعوت کرده اند، ولی احتمال حضور وی در انتخابات ضعیف است. میرمرشدی در خصوص احتمال حضور برادر سید حسن خمینی در انتخابات گفت: این روزها میزان حضور سیدعلی خمینی در رسانه ها بیشتر شده و فعالیت سیاسی پررنگ تری پیدا کرده است و این احتمال وجود دارد که او را در صحنه انتخابات آینده ریاست جمهوری ببینیم . وی در پاسخ به این پرسش که "به نظر شما کدامیک از این افراد مطرح شده شایسته تر هستند" گفت: بی تردید از اکنون نمی توان انتخابات سال بعد را پیش بینی کرد ولی به نظر من ضرغامی گزینه مقبولی است . احتمال حرکات مشترک هاشمی و احمدی نژاد در آینده
این فعال سیاسی تصریح کرد : بین احمدی نژاد و هاشمی جلسات خاصی برگزار شده و این دو دارند به هم نزدیک می شوند و احتمال حرکات مشترک آنان در آینده وجود دارد که از این حرکات ، هر دو سود خواهند برد و احتمالاً دعوت از سید حسن خمینی نیز بر همین اساس صورت گرفته باشد . وی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص فعالیت نمایندگان اصفهان در مجلس گفت : نمایندگان اصفهان در مجلس انسجام لازم را ندارند و متاسفانه کسی محور نمایندگان است که در بین آنان از مقبولیت لازم برخوردار نیست. معاملات ربوی در جامعه بالا گرفته است
میرمرشدی در بخش دیگری از سخنان خود، با انتقاد از حرکت اقتصاد کشور به سمت اقتصاد غربی گفت : سیستم بانکی زاییده استعمار است و بانک ، نهادی است که به صورت مادرزادی کج متولد شده و مانند زهر هلاهل اقتصاد ما را می خورد. وی تصریح کرد: متاسفانه معاملات ربوی در جامعه ما بسیار بسیار بالا گرفته و حتی برخی افراد مذهبی را دیده ام که این کار برای آنان عادی شده است . تا این مرض در جان اقتصاد ماست ، این اقتصاد درست نمی شود. وی در پاسخ به پرسشی در خصوص گرانی‌ها گفت: معتقدم سیستم اقتصادی دولت دچار ضعف محوری و مبنایی است و متاسفانه اداره سیستم اقتصادی ضعف کلیدی دارد .
میرمرشدی در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس نهم نیز متاسفانه مجلس مقتدری نیست. در مجلس نهم علیرغم این که تعداد افراد تحصیل کرده بیشتر شده است ولی به نظر من این مجلس عمق کمتری به نسبت مجلس پیشین دارد.




برچسب:,

ATVهای ایران با موشک‌های مدرن و جدید بازگشتند

برچسب:,

سوخت جامد موشک از ابتکارات شهید طهرانی مقدم بود

یك بار كه در جلسه اي براي ارائه گزارش كارها خدمت رهبر رفته بود، همه مؤدب و آرام نشسته بودند و گزارش كارها را مي دادند. پدرم يك دفعه برمي گردد و مي گويد: آقا! مي داني چرا من اين قدر دوستت دارم، عاشقتم؟! چون تو فرزند اميرالمؤمنيني، چون راه ايشان را در جامعه دنبال مي كني، به همين خاطر، منم نوكرتم!





ادامه مطلب

برچسب:,

«طرح صالحین بسیج» زیر ذره بین رادیو فردا

 رادیوفردا: « حلقه‌های صالحین یکی از تشکیلات زیرمجموعه بسیج است و ساختار آن از سوی سپاه پاسداران به سراسر کشور ابلاغ شده‌است. هدف نهایی این طرح تربیت عقیدتی و سیاسی و کادرسازی برای بسیج و کشور از پایین‌ترین سطح ممکن یعنی مساجد و مدارس است.»

 





ادامه مطلب

برچسب:,

گزارش جالب از تلاش یک مرکز در سیا برای تحلیل شخصیت رهبر انقلاب

 

«امریکا بیشتر از سه دهه است که برای سرنگونی حکومت ایران هزینه‌های هنگفت می‌کند اما تمام این برنامه‌ها با یک سخنرانی او بر باد می‌رود.» شاید آن روزی که فرید زکریا سردبیر مشهور مجلسه نیوزویک این مطلب را درباره رهبر انقلاب می‌گفت، کسی از اهمیت و خشم مقام‌های امریکایی از قدرت بی‌نظیر تصمیم‌گیری و هدایت حکومتی ایشان به طور جدی آگاه نبود اما اکنون نشریات و رسانه‌های خبری مطرح جهان، ضمن اعتراف به قدرت بالای مدیریت سیاسی مقام معظم رهبری، از فعالیت نهادهای متعدد اطلاعاتی و جاسوسی برای تحلیل رفتارهای سیاسی ایشان خبر می‌دهند.




ادامه مطلب

برچسب:,

صالحی: حمله به ایران به معنای نابودی اسرائیل است

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به لفاظی های جنگی تل آویو علیه ایران اعلام کرد که رژیم تل آویو آنقدر کوچک است که حتی یک هفته هم در یک جنگ واقعی دوام نمی‌آورد و حمله این رژیم به ایران به نابودی آن منجر خواهد شد. 





ادامه مطلب

برچسب:,

پیشنهاد جالب حسین شریعتمداری به آمریکا

سرویس سیاسی مفیدنیوز :: شكست ها و ناكامي هاي ياد شده فقط در فاصله زماني كوتاه 15 روزه اخير اتفاق افتاده است و شواهد موجود حكايت از آن دارد كه آمريكايي ها امسال هم مانند سال گذشته، شكست هاي فراوان ديگري را تجربه خواهند كرد. 





ادامه مطلب

برچسب:,