گردان امام علی (ع)

خاطره ای از سردار غیور سپاه تهران بسیجی دریادل حاج حسین همدانی

در طول دوسال و اندی که من در این پست بودم برادر بسیجی را به یاد می آورم که در طول دوران فتنه به مدت سه ماه مغازه خود را در میدان 17 شهریور تعطیل کرده بود و خسارت زیادی هم دیده بود.

سردار حسین همدانی درباره به یادماندنی ترین خاطره ای که در طول فرماندهی خود بر سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برای او به یادگار مانده است گفت: در طول دوسال و اندی که من در این پست بودم برادر بسیجی را به یاد می آورم که در طول دوران فتنه به مدت سه ماه مغازه خود را در میدان 17 شهریور تعطیل کرده بود و خسارت زیادی هم دیده بود.
فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: وقتی خواستیم برای جبران قسمتی از خسارت این برادر بسیجی اقدام کنیم، گفت: نگذارید اجر کارهای من دنیایی بشود، من با خدا معامله کرده ام و پاداش آن را هم از خود خدا طلب می کنم.
وی با بیان اینکه این اوج فداکاری بود که یک بسیجی در راه خدا انجام می داد اضافه کرد: بسیجیان ما در دوران فتنه و در ماموریت ها نه تنها خسارت مادی دیدند بلکه به مقام جانبازی هم نائل آمدند و آن بسیجی هم به مقام جانبازی 70 درصدی قطع نخاعی رسید که این موضوع هیچ‌گاه از خاطره من پاک نمی شود.





برچسب:,