گردان امام علی (ع)

بی رغبتی طلاب حوزه برای دیدار با هاشمی رفسنجانی

 

به گزارش پایگاه 598، چندی است که برخی از چهره های معلوم الحال حوزه ها با تدارک دیدن دیدار های مستمری با حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی، در زمان های مختلف شرایط را برای حضور سیاسی و بیان سخنان ایشان در رسانه ها فراهم می نمایند.

بر همین اساس یکی از اعضای مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به نام (ص ق) که از رابطین دفتر آقای هاشمی رفسنجانی با این مجمع و همچنین دفتر حفظ و نشر آثار امام(ره) در قم است در روزهای گذشته پیگیر ثبت نام و جمع آوری تعدادی از روحانیون برای دیدار با آقای هاشمی رفسنجانی می باشد.

این روحانی عضو مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین که در فتنه سال 88 نیز همانند سایر اعضای این مجمع همکاری بسیار خوبی را با اغتشاشگران و ضد انقلاب در دادن بیانیه و حمایت از سران فتنه و اغتشاشات خیابانی داشته است در ثبت نام طلاب حوزه برای دیدار چند روز آینده با آقای هاشمی رفسنجانی دچار مشکل شده است.

این عدم اقبال طلاب حوزه های علمیه برای دیدار با حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به حدی رسیده است که آقای (ص ق) دست به دامن هر طلبه ای برای به حد نساب رساندن این جلسه شده  و با حضور هر روحانی در این جلسه موافقت می کند.

و این در حالی است که علت این دیدار را می توان در تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جستجو نمود، تغییری که برای آقای هاشمی و یارانش بسیار سنگین تمام شده به طوری که پس از برگزاری جلسه هفته گذشته هیئت امنای دانشگاه آزاد و رأی مکتوب 5 عضو از 9 عضو هیئت امنا به فرهاد دانشجو، و جرزنی های دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد به ریاست یاسر هاشمی با بیانیه اخیرشان آغاز شد.

لذا تیم رسانه ای حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی از فرصت دیدار با جمعی از طلاب ( اعضای مجمع غیرقانوی محققین حوزه و برخی از طلاب حاضر در فتنه 88) می خواهد برای تنفس مصنوعی دیگر به ریاست عبدالله جاسبی و مخالفت با فرهاد دانشجو استفاده نماید و بار دیگر از طریق این دیدار حضور خود را در رسانه ها پر رنگ تر نماید.

اخبار رسیده حاکی از آن است که تعداد طلاب برای حضور در این جلسه هنوز به حد نساب نرسیده است و برگزاری این جلسه منوط به کامل شدن دیدار کنندگان با آقای هاشمی رفسنجانی می باشد که قرار است که جلسه مذکور در این هفته در دفتر آقای هاشمی رفسنجانی برگزار گردد.

لازم به ذکر است که تمامی دیدار های گذشته حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی با طلاب حوزه که با نام جمعی از اساتید حوزه برگزار شده با حضور روحانیون حاضر در مجمع غیرقانونی محققین و همچنین برخی از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) و تعدادی از اعضای بیت مرحوم منتظری و ... تشکیل گردیده است.

 





برچسب:,