گردان امام علی (ع)

توهین بی شرمانه خواننده فتنه سبز به اعتقادات مسلمانان در یک کنسرت

توهین بی شرمانه خواننده فتنه سبز به اعتقادات مسلمانان در یک کنسرت + تصاویر
حرکت موذیانه ای که برای از بین بردن حساسیت های اعتقادی و غیرت دینی ایرانیان به کارگیری می شود و بجاست با مراقبت از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی مان برای خنثی سازی نقشه های پلید توطئه گران هوشیارتر باشیم
Share/Save/Bookmark
 

به گزارش عصر امروز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن نامجو خواننده وابسته به جریان فتنه که در دوران اصلاحات با سیاست های مماشات گونه اصلاح طلبان در حوزه های هنری و رسانه ای مرتبط با موسیقی مطرح شد و پس از توهین به کتاب آسمانی مسلمانان به امریکا گریخت، هم اکنون در این کشور با حمایت های مخفیانه سازمان ناتوی فرهنگی در پروژه های تخریبی علیه اعتقادات مسلمانان نقش ایفا میکند.

این خواننده مبتذل خوان که با رویکرد اجرای موسیقیایی مستهجن و طرح مسائل غیر اخلاقی و نامتعارف جنسی  می توان در رده شاهین نجفی قرار داد، پس از فرار از کشور برای مطرح شدن  نیاز به فضای مناسب داشت که با جذب در یک دانشکده امریکایی آنرا بدست آورد.

وی پس از آنکه در فتنه 88 با حمایت رسانه ای سایت های ضد انقلاب چون کلمه و جرس و رادیو فردا و صدای امریکا و ... در کنار گلشیفته فرهانی بازیگر و خواننده عریان و بی آبرو، فعالیت تخریبی خود علیه اعتقادات دینی مردم و  نظام سیاسی جمهوری اسلامی را پررنگ تر کرده  در آخرین کنسرتش  و در رویکردی مشابه  به اعتقادات مذهبی شیعیان   توهینی   بی شرمانه می کند تا روح بیمار و فکر علیلش را به طور کامل به نمایش و قضاوت عموم ایرانیان مسلمان بگذارد.





اما این حرکت رذیلانه که در همه جای دنیا در مصداق توهین به مقدسات و ادیان مختلف مذموم و مورد نکوهش است، توسط سایت بالاترین مرتبط با منوشه امیر و موساد و عوامل  سازمان سیا چون احمد باطبی در شبکه های اجتماعی فتنه گران تبلیغ و انتشار پیدا می کند تا ردپای دخالت سازمان ناتوی فرهنگی غرب پررنگ تر و شفاف تر در نزد چشمان بینای مردم دیده شود.

حرکت خزنده و موذیانه ای که برای از بین بردن حساسیت های اعتقادی و غیرت دینی ایرانیان مسلمان به کارگیری می شود و بجاست با هوشیاری و مراقبت از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی مان برای خنثی کردن نقشه های پلید توطئه گران تلاش بیشتری کنیم.





برچسب:,