گردان امام علی (ع)

وقتی پرده نفاق و ریا می افتد:
برای براندازی در ایران، روزه خواری کنید
 
 
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۱
 
با گذشت زمان به نظر می رسد اهداف و نیات پشت پرده اسلام نمایان فتنه گر بیش از پیش مشخص می شود.، یکی از ویژگی های منافقانه فتنه ۸۸ طرح شعارهای اسلامی در قالب برنامه های براندازانه علیه جمهوری اسلامی ایران بود . موضوعی که باعث شده بود در آن برهه برخی در فضای غبار آلود فتنه دچار تردید شوند.
اما با گذشت زمان به نظر می رسد اهداف و نیات پشت پرده اسلام نمایان فتنه گر بیش از پیش مشخص می شود.
به طوریکه اخیرا یکی از روحانی نمایان حامی فتنه ۸۸ از مردم خواسته تا با روزه خواری به "مقاومت مدنی" و "اعتراض " در مقابل جمهوری اسلامی ایران بپردازند.
حسن فرشتیان که مدعی است علوم حوزوی را پیش از انقلاب و در حوزه ی علمیه قم گذرانده در گفتگو با یکی از سایتهای ضد انقلاب گفته « روزه خواری برخی از مردم ایران ازسر لجبازی با حکومت و نوعی نافرمانی مدنی است».
وی که ماه رمضان نزد ایرانیان را « غمبار» توصیف می کند، معتقد است علت این مسئله «تحکم های دینی از سوی جمهوری اسلامی» است.
وی در ادامه مدعی شده«دینداری در یک جامعه ی سکولار آزاد سهل تر از دینداری در نظام جمهوری اسلامی است».
البته فرشتیان که ظاهرا تحصیلات خود را در رشته حقوق در فرانسه سپری کرده تمایلی نداشته تا به وضعیت مسلمانان در کشورهای «سکولار» نظیر فرانسه و محدودیت در انجام فرائض دینی حداقلی نظیر حفظ حجاب بپردازد.
از سوی دیگر طرح چنین مباحثی نشان می دهد که مدعیان دیروز پروژه شهید سازی و فریاد های شبانه و تظلم خواهی های اسلام نمایانه تا چه اندازه در باطن خود نسبت به اسلام و ظهور آن در عرصه عمومی عداوت و کینه دارند و رویایی جز تحقق نظامی سکولار را نمی توانند تحمل کنند.





برچسب:,