گردان امام علی (ع)

خوش رقصی دفتر تحکیم فتنه برای بیگانگان

فتنه گران و ادامه استراتژی نگاه به خارج از کشور
 
 
 
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۲
دفتر تحکیم با ارائه گزارشات سفارشی برای احمد شهید، به دنبال فراهم آوردن بهانه لازم برای تشدید فشارها بر ایران می باشد.
 

 فتنه گران ۸۸ و اسلاف اصلاح طلب آنها در طول سالهای گذشته همواره مدعی ضرورت حفظ استقلال و گسترش فرهنگ اصلاح پذیری از درون بوده اند. موضوعی که ظاهرا دیگر جایی در استراتژی های آنان ندارد.
به طوریکه ارتباط گیری با جریانات بیگانه و ضد انقلاب و انجام پروژه های سفارشی به محور اصلی فعالیت فتنه گران مبدل شده و آنان را تا حد ستون پنجم دشمن تنزل داده است.
در جدیدترین اقدام حامیان این جریان ، طیف منحله و غیر قانونی موسوم به تحکیم وحدت در جلسات محفلی خود اقدام به تدوین گزارشی در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران کرده اند.
گزارشی که به صورت سفارشی برای احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل نوشته شده تا بهانه لازم برای تشدید فشارها بر ایران فراهم شود.
در بخشی از این گزارش مغرضانه نوشته شده «وزارت علوم امسال همچون سال های گذشته چندین نفر از دانشجویان را تنها به خاطر هم جهت نبودن مواضعشان با موضع سیاسی-عقیدتی مد نظر حاکمیت از ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد محروم کرده است».
البته نگارندگان این گزارش که وظیفه «تشکر از تلاش های انجام شده تاکنون» احمد شهید را فراموش نکرده اند هیچ اشاره ای به جرم و مستندات برخورد قضایی با قانون شکنان نکرده اند.
در بخش دیگری از این گزارش که نشان دهنده خوی استبداد طلبی و انحصار گرایی این جریان غیر قانونی است، عدم کسب نظر و رای حامیان این طیف در انتخابات سراسری دفاتر تحکیم وحدت به عنوان اقدامات جمهوری اسلامی ایران در برخورد با دانشجویان برشمرده شده و از آن با عنوان مکانیزمی برای «مجازات دانشجويان» در ایران یاد شده است.موضوعی که می تواند سنگ محکی برای راستی آزمایی و صداقت سنجی حامیان این طیف غیر قانونی باشد.






برچسب:,