گردان امام علی (ع)

وقتی ضد انقلاب نگران قیمت آش رشته می شود

براندازی با طعم آش رشته!
 
 
 با آغاز تحریم های نفتی غرب بر علیه ایران ، رسانه های وابسته به جریانات ضد انقلاب تلاش گسترده ای را به منظور سیاه نمایی اقتصادی در ایران مبذول کرده اند.
 

، با آغاز تحریم های نفتی غرب بر علیه ایران ، رسانه های وابسته به جریانات ضد انقلاب تلاش گسترده ای را به منظور سیاه نمایی اقتصادی در ایران مبذول کرده اند.
اما از آنجایی که جریانات ضد انقلاب خارج نشین در این زمینه با فقر سوژه یابی مواجه شده اند، در ماههای اخیر به بررسی قیمت اقلام عجیب و غریب پرداخته اند . به طوریکه اخیرا یکی از رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب در گزارشی به بررسی قیمت "آش رشته" در سالهای اخیر پرداخته است!
در بخشی از این گزارش آمده "قيمت بسيار بالاي آش رشته مردم روزه دار را غافلگير کرده است. بررسي هاي ميداني نشان مي دهد که درنخستين روز از ماه رمضان قيمت آش رشته نسبت به سال پيش چند برابر شده است."
در ادامه این گزارش می خوانیم "امسال و درنخستين روز ماه رمضان ۸هزار تومان اعلام شده است. پيش بيني ها نشان مي دهد که قيمت آش رشته در روزهاي آينده به دليل استقبال وتمايل روزه داران جهت استفاده از آن افزايش يافته و به ۱۰ هزار تومان هم برسد."
این مسئله به خوبی نشان می دهد که عدم اطلاع از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران ، چگونه رسانه های ضد انقلاب را به هذیان گویی واداشته است. چراکه بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان کباب و حلیم قیمت هر کیلو آش رشته ۳۵۰۰ تومان و هر پرس آن نیز ۲۵۰۰ اعلام شده است.

 





برچسب:,