گردان امام علی (ع)

ادعای رسانه های ضدانقلاب وزیر خارجه بازداشت شد + عکس

 

 
 


روزنامه ی TRT ترکیه مدعی شده است که صالحی در ابتدای ورود به این کشور در فرودگاه لارناکا از سوی مامورین شعبه مبارزه با تروریسم دستگیر شده است.
روز دوشنبه علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان به منظور رساندن پیام دعوت رئیس جمهور به دیمیتریس کریستوفیاس رئیس جمهور قبرس، مبنی بر شرکت وی در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، راهی این کشور شد.

روزنامه ی TRT ترکیه مدعی شده است که صالحی در ابتدای ورود به این کشور در فرودگاه لارناکا از سوی مامورین شعبه مبارزه با تروریسم دستگیر شده است.

این خبر در حالی مورد استقبال رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت که روزنامه ی TRT در توضیح ادعای خود نوشت :
" علی اکبر صالحی که بنا به دعوت رسمی مقامات قبرس با یک هواپیمای ویژه به جزیره قبرس سفر نموده بود، در فرودگاه لارناکا از سوی مامورین شعبه مبارزه با تروریسم دستگیر شد. "

براساس ادعای تی آر تی این بازداشت به این دلیل روی داده که نام علی‌اکبر صالحی، در زمان ریاست سازمان انرژی اتمی در لیست ممنوع‌الورودها به اروپا بوده که پس از انتصاب وی به سمت وزیر خارجه از این لیست حذف شد.

 بر اساس این گزارش در مطبوعات یونان، پلیس مبارزه با تروریسم فرودگاه پس از مدتی کوتاه صالحی را آزاد کرد و مقامات قبرس بدلیل این امر از صالحی معذرت خواستند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، در سفر یک روزه خود به قبرس با دیمیتریس هیریستوفیاس، رهبر بخش یونانی‌نشین قبرس و واسوس شارلیس وزیر دارایی این کشور که هم‌اکنون سرپرست وزارت امور خارجه کشور را نیز به‌عهده دارد، دیدار و گفت‌وگو کرد.
بازیگر آمریکایی که به جرم حمل اسلحه در فرودگاه بازداشت شد.   

 

برخی از سایت های اپوزیسیون با استفاده از این عکس و فوتوشاپ مدعی شدند علی اکبر صالحی در قبرس بازداشت شد.

 

 

 






برچسب:,