گردان امام علی (ع)

اسطوره ی دولت الهی اسرائیل!!!!

یهودیان طرفدار صهیونیسم،اسطوره ای درباره دولت الهی (بخوانید شیطانی) اسرائیل دارند. در این اسطوره از دولتی یهودی یاد شده است که باید پیش از ظهور منجی (ماشیحا یا مسیح موعود یهود) تشکیل شود تا بستری برای جنگ آرمگدون ـ بزرگترین جنگ آخرالزمان ـ مهیا کند، زیرا هرکس که در روز پیش از جنگ، فرمانروای منطقه ی آرمگدون باشد، پیروز میدان است وبار دیگر پادشاهی جهانی داوودی تشکیل می شود و یهودیان سرور جهانیان می شوند.

آنها معتقدند تشکیل اسرائیل بزرگ مقدمه ای برای حکومت جهانی یهود است. از این رو صهیونیست ها تصرف کامل فلسطین توسط یهود را اندیشه ی الهی معرفی کرده و به آن تقدس بخشیده اند و تندرو هایی مذهبی چون "ایگال عمیر"، قاتل "اسحاق رابین" را تربیت کرده اند. در این ماجرا می بینیم که حتی تندر ها خوشحال می شوند که رسالت آسمانی خود را با قتل صهیونیستی کندرو، به انجام برسانند. ایگال عمیر می گوید: دستور قتل از جانب خدا می آید همچون روزگار یوشع.در این اسطوره، صهیونیست های مسیحی با صهیونیست های یهودی هم نظر هستند و بر این باورند که برای ظهور مسیح باید فلسطین در دست یهودیان باشد و این اراده ی خداوند است.

بررسی فیلم

در فیلمی چون ارباب حلقه ها می بینیم که گاندولف با آن هیبت موسایی ـ الهی خودبه مبارزه های مدافعان شهر آخرالزمانی در برابر سایرون و سارومان تقدس ویژه ای داده بود.
کارگردان فیلم با معماری خاصی شهری زیبا در کنار کوهی به تصویر کشیده که یاد آور کوه زایان و شهر بیت المقدس (اورشلیم)است. موسیقی و صحنه های دل انگیز و جلوه های ویژه این تقدس را دو برابر کرده است .با دقت در عناصر بصری و معماری و دکور های عظیم این فیلم، خواهیم فهمید که لباس نظامیان مدافع شهر کاملا مانند لباس یهودیان و مسیحیان در جنگ های صلیبی است که خود را مدافعان بیت المقدس می دانستند.
در قسمت سوم ارباب حلقه ها،در صحنه ی نبردی که جلوی درب عظیم شهر سایرون(موردور) رخ می دهد به وضوح سمبل های صلیب و ستاره ی داوودی که نماد سپاهیان مسیحی و یهودی در نبرد آخرالزمان است بر روی سپر سپاهیان آراگون دیده می شود. در مقابل در صخنه هایی قبل از اینکه نبرد عظیم در کناره ی دیوار های شهر آخرالزمانی رخ دهد، شاهدیم که سپاه شیطانی سایرون که هنگ فیل سواران را علیه سپاهیان آراگون به کار می گیرد. هرکس اندک آشنایی با آثار هالیوود داشته باشد،می داند که سپاهیان فیل سوار در فیلم های تاریخی و اسطوره ای چون اسکندر و ۳۰۰، نماد ارتش های آسیایی و ایرانی است.
با توجه به این دو نکته ی مهم این تحلیل دور از ذهن نیست که مقصود از شیاطین و سپاهیان سایرون در این اثر، همان سپاهیان مقابل صلیبیون، یعنی مسلمانان هستند. به علاوه ما در این فیلم در کنار گاندولف که نماد خیر و نیکی بود و سوار بر اسب سپید دوباره قیام کرد و به مدافعان شهر آخرالزمانی دوباره یاری رساند،شاهد سارومان، پیامبر شیطانی سایرون هستیم.

این تعابیر دقیقا منطبق بر سفر مکاشفات یوحنا در عهد جدید است که به شدت مورد استناد مسیحیان صهیونیست در پیشگویی های مسیحایی و آخرالزمانی ایشان است،مثلا:

در باب نوزدهم مکاشفات یوحنا، فقرات ۱۱ تا ۱۶:
سپس دیدم که آسمان گشوده شد، در آنجا اسبی سفید بود که سوارش امین و حق نام داشت... . لشکر های آسمانی که لباسهای سفید کتان و پاکیزه بر تن داشتند، سوار بر اسب های سفید به دنبال او می آمدند... او با عصای آهنین بر آنان حکمرانی خواهد نمود...

و در فقرات ۱۹ تا ۲۱ می خوانیم:
آنگاه دیدم که آن جاندار خبیث، حکومت های جهان و لشگریان آنهارا گرد آورد تا با آن اسب سوار و لشگر او بجنگد. اما جاندار خبیث با پیامبر دروغینش گرفتار آمدند...

و در باب بیستم مکاشفات یوحنا، فقرات ۹ـ۱۰ می خوانیم:
سپاهیان شیطان در دشت وسیعی خلق خدا و شهر محبوب اورشلیم را از هر سو محاصره خواهند کرد، اما آتش از آسما و از سوی خدا خواهد بارید و همه را خواهد سوزاند...

در فیلم های دیگری چون ماتریکس می بینیم اگر اهالی شهر زایان و مبارزان ولایت پذیر آن از فرماندهان شهر نباشند، زمین بدست شیطان می افتد، شیطانی خدا گونه با قدرتی عظیم. طلیعی است اگر یک سو شیطان یا خدای شیطانی باشد، سوی دیگر باید خدا یا خدا گونه ای مقذس باشد.



روژه گارودی نویسنده کتاب جنجالی "تاریخ یک ارتداد، اسطوره های بنیانگذار سیاست اسرائیل" که صهیونیست ها را خشمگین کرد و به همین دلیل او را بارها محاکمه و محکوم کردند.

روژه گارودی درباره ی این کتاب می گوید:
این کتاب ارتداد سیاسی صهیونیسم را بر ملا می کند، یعنی بجای خدای اسرائیل، دولت اسرائیل را نشانده اند، دولتی که چون ناو هواپیمابر هسته ای وغرق نا شدنی ارباب موقت دنیا، یعنی آمریکاست و آمریکا به واسطه ی این دولت، می خواهد نفت خاور میانه را که چون عصب رشد به شیوه ی غربی است، به مالکیت خود درآورد.

این دولت غاصب به گفته ی دبیر کل پیشین ناتو، "ژوزف لانز":
کم هزینه ترین مزدور دوران جدید ما بوده است، ولی مزدوری است که خوب پول درآورده است.
برای نمونه از سال ۱۹۵۱ تا ۱۹۹۶ م. درآمد دو میلیون اسرائیلی، بیش از شهروندان کشور های جهان سوم بوده است. همچنین از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۹۶ م. آمریکا سی بار از حق وتوی خود برای حفظ این دولت در سازمان ملل متحد بهره برده است.
به راستی که اسرائیل نه مامور خدا،که نماینده ی شیطان در خاور میانه است.

برگرفته از کتاب "اسظوره های سینمایی صهیونیسم"





برچسب:,