گردان امام علی (ع)

حلقه داخلی فتنه گران

جريان فتنه كه مي‌كوشد به بازسازي خود در ايام انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بپردازد و اين انتخابات را با چالش‌هاي امنيتي مواجه سازد، شبكه اصلي خود را با يك واسطه، فعال ساخته است.

گزارشي در اين‌باره حاكي است حلقه داخلي فتنه‌گران شامل محسن آرمين، حسين كروبي و عليرضا بهشتي از طريق يكي از نزديكان ساكتان فتنه با حلقه لندن‌نشين، ارتباطات مستمري را آغاز كرده و به تبادل اطلاعات با مزروعي، اردشير اميرارجمند و مجتبي واحدي مشغولند.

گفته مي‌شود به دليل محرمانه بودن برنامه‌ها، فتنه‌گران تصميم گرفته‌اند از يك واسطه استفاده کنند كه نزديكان يكي از ساكتان فتنه به دليل تنوع سفرهاي كاري‌اش براي اين مسئله در نظر گرفته شده است. گفتني است اين حلقه واسط با آقازاده آشوب‌گر نيز ارتباطات قابل‌توجهي دارد.

برخي پيام‌ها و تحركات، نشان‌دهنده فعال شدن اين شبكه براي بحران‌آفريني است. يكي از اين پيام‌ها ناظر به دستورالعملي است كه غرب خطاب به فتنه‌گران صادر كرده بود. بنا بر گزارش‌هاي دريافتي، محتواي اين دستورالعمل به اين شرح بوده است: انتخابات مجلس ايران بايد به محل چالش امنيتي جديدي براي حكومت تبديل شود. اين انتخابات بايد فرمايشي جلوه داده شود وحضور مردم و مشاركت آنان بايد به حداقل برسد. اين انتخابات نبايد باعث بازسازي نظام شود. بايد شرايط داخلي خوب رصد شده و از هر عاملي كه منجر به عدم مشاركت مردمي مي‌شود، بهره‌برداري‌هاي لازم صورت بگيرد. اين برنامه‌ريزي نشان مي‌دهد که جريان فتنه همان‌طور که انتظار مي‌رفت، براي استفاده از ظرفيت جريان انحرافي برنامه‌ريزي کرده است و جريان انحرافي قرار است به‌عنوان محلل بازسازي جريان فتنه عمل کند.





برچسب:,