گردان امام علی (ع)

وقتي عفو بين الملل هم به فكربرگزاری تجمع فتنه گران در 25 بهمن است.

 

وقتي عفو بين الملل هم به فكر 25 بهمن است !

با مرور نه چندان طولاني خاطرات در طول فتنه ، وقتي به اولين تجمع آنها در 25خرداد 1388برخورد مي كنيم ياد حمله به حوزه مقاومت بسيج واقع در ميدان آزادي و تخريب اموال عمومي در طول مسير براي ما زنده مي شود

 

سياست_در اين چند روز اخير كه فتنه گران دليلي جز حصر سران جنايت پيشه فتنه براي دعوت مردم به فراخوان غير قانوني 25بهمن ماه نداشتند، دست به دامان فرزندان سران فتنه شدند تا شايد انها نيز بنا بر بزاعت ناچيز خود شايد با امضاي بيانيه اي از قبل نوشته شده بتوانند چند ده نفر از طرفداران بيشمار!!جنبش رو به مرگ خود را به خيابانها بكشانند و لي از بد قضيه با بي رغبتي مردم و در عين حال ناسزا گويي هاي ضد انقلاب هاي خارج نشين مواجه شدند.

ياري گرفتن از نهدا هاي به ظاهر بين المللي _با برچسب حقوق بشر_يكي از ترفند هاي فتنه گران در دو سال گذشته بوده است كه اين بار نه تنها با ظاهري جديد بلكه با بيانيه مستقيم خواستند بر آتش بي رمق اغتشاشگران بادي بدمند. بر همين اساس عفو بين الملل، از سازمانه اي به ظاهر حقوق بشر از مقاقمات جمهوري اسلامي خواسته است تا به آزادی برگزاری اجتماعات احترام گذاشته و به مخالفان_بخوانيد اغتشاشگران_ اجازه دهند در روز ۲۵ بهمن ماه تظاهرات مسالمت آمیز!!برگزار کنند.

 

با مرور نه چندان طولاني خاطرات در طول فتنه ، وقتي به اولين تجمع آنها در 25خرداد 1388برخورد مي كنيم ياد حمله به حوزه مقاومت بسيج واقع در ميدان آزادي و تخريب اموال عمومي در طول مسير براي ما زنده مي شود، و جاي هيچ نگاه خوشبينانه به اين منافقين مقيم كشور براي ما نمي ماند.

سازمان عفو بين الملل در ادامه اين بيانيه سفارشي خود چنين آورده است: "عفو بین الملل در بیانیه تازه خود همچنین بار دیگر خواستار آزادی فوری آقایان کروبی و موسوی و زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی شده است." ولي در اين بيانيه سخني از اقدامات غير قانوني اين افراد در طول مدت پس از انتخابات به ميان نيامده است.

در این بیانیه، عفو بین الملل همچنین نگرانی عمیق خود را از افزایش دستگیری ها در ایران در آستانه انتخابات مجلس که قرار است در دوازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار شود، ابراز کرده است، اما اشاره اي به معترضان در كشور آمريكا كه ماه ها است با انجام راهپيمايي مسالمت آميز چيزي جز دسگيري و شكنجه براي آنها به ارمغان نيامده، نشده است.

در قسمتي از بيانيه عفو بين الملل هشداري نسبت به آزادي اقليت هاي مذهبي دربند نظام شده است ولي به وضوح پس از راهپيمايي 22بهمن 1390تصاوير غرفه اقليت هاي مذهبي آن هم در ابعاد وسيع قابل مشاهده است كه شايد در طول برگزاري راهپيمايي هاي پيروزي در سراسر دنيا اگر نگوييم كم نظير بي نظر بوده ، ولي اگر اشاره عفو بين الملل به چند بهايي دخيل در نوسانات بازار سكه و ارز است بايد گفت كه آنها اقليت مذهبي نبوده بلكه نماينده مستقيم رژيم صهيونيستي در بازار سكه و ارزايران هستند.

چندي قبل تر از سياهه فرزندان سران فتنه براي شركت طرفداران متعدد!!خود در 25بهمن ماه، شوراي نيمه تعطيل هماهنگي راه سبز اميد نيز با صدور بيانيه اي كه به امضاي اعضاي مجهول الهويه خود نيز نرسيد از معدود فتنه گران داخلي تقاضاي همراهي در تكرار آشوب آمريكايي_اسرائيلي را كرده بود.

 





برچسب:,