گردان امام علی (ع)

جایزه صلح نوبل برای گروهک منافقین!

 

پاداشی برای خیانت
اگر «مناخیم بگین»، «پرس» و «رابین» اسرائیلی، لایق بردن جایزه صلح نوبل بوده‌اند، چرا دار و دسته رجوی نباشند؟ تلخی خنده‌داری که تن نوبل را در گور می‌لرزاند؛ گروهکی خیانتکار که هفده هزار ایرانی را ترور کرده است، لایق جایزه صلح نوبل دانسته می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶

 
 
 

نویسندگان یک روزنامه آمریکایی، خواستار اعطای جایزه صلح نوبل به گروهک منافقین شده‌اند.

 

به گزارش «تابناک»، نویسندگان روزنامه آمریکایی نیویورک پست، خواستار آن شده‌اند که گروهک منافقین به دلیل نقشش در ترور دانشمندان ایرانی، جایزه صلح نوبل دریافت کند.

 

هر چند شواهد فراوانی هست که غرب از این گروهک به عنوان چهره ظاهری و وسیله خبرسازی علیه ایران استفاده می‌کند، اما روزنامه آمریکایی مدعی شده که این گروهک قطعا بیشتر از باراک اوباما، لایق جایزه صلح نوبل است، زیرا نقش مهمی در مقابله با برنامه هسته‌ای ایران داشته است.

این اظهارات در پایان مقاله‌ای منتشر شده که در آن به نقل از دو مقام ارشد آمریکایی ادعا شده است که سرویس جاسوسی اسرائیل، تروریست‌های این گروهک را برای ترور دانشمندان ایرانی، آموزش داده و تأمین مالی و مسلح کرده است.

این در حالی است که در نوامبر 2011، برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا، از ترور دانشمندان ایرانی حمایت کردند.

در مدت نزدیک دو سال اخیر، مسعود علی‌محمدی و مجید شهریاری از دانشمندان برجسته فیزیک ایران، قربانی چنین جنایت‌هایی شده‌اند؛ افزون بر ایشان، داریوش رضایی نژاد و مصطفی احمدی روشن نیز به شهادت رسیده‌اند.

 





برچسب:,