گردان امام علی (ع)

جلسه مهم سبزیها در مورد 25 بهمن

چرا الکی شایعه پراکنی می کنین؟! کی میگه هیچ کاری نمی کنیم؟! من خودم همین امروز رفتم توی فیسبوک و به نوشته های چندتا از بروبچ لایک دادم. تازه به چند تا لینک توی بالاترین هم مثبت دادم. مگه این کارها ...

گزارش کامل از صحبت های نشست اخیر اتاق فکر اپوزوسیون خارج نشین:

 

 

 

نفر اول: به نظرتون چیکار کنیم؟! پس وجدان کاریتون کجا رفته؟! ما ماهیانه داریم از امریکا و اسرائیل پول می گیریم. اما غیر از خوردن هات داگ و کوکاکولا در جلسات کار دیگه ای انجام نمی دیم.

 

نفر دوم: وجدان کاری؟! لطیفه می گی ها! بگو می ترسی بفمهن به هیچ دردی نمی خوریم و از کار بیکارمون کنن!

 


 

نفر سوم: چرا الکی شایعه پراکنی می کنین؟! کی میگه هیچ کاری نمی کنیم؟! من خودم همین امروز رفتم توی فیسبوک و به نوشته های چندتا از بروبچ لایک دادم. تازه به چند تا لینک توی بالاترین هم مثبت دادم. مگه این کارها کم کاری هستن؟! ممطئن هستم اگه چند تا لایک دیگه توی فیسبوک بدم نظام سقوط می کنه!

 

نفر چهارم: باز تو مواد زدی؟! راستی بچه ها چند وقتی هست که فراخوان شرکت در تجمع ندادیم. به نظرتون چطوره یک فراخوان بدیم و از سبزی ها بخوایم دور هم چمع بشن.

 

نفر سوم: خب سبزی ها که در سبزی فروشی دور هم جمع هستن. ترب، جعفری، شنبلیله و ... . دیگه چرا از دوباره دور هم جمعشون کنیم؟!

 

نفر چهارم: نه آی کیو! منظورم از سبزی ها، طرفداران جنبش سبز هست. نه سبزی خوردن!

 

نفر سوم: مگه هنوز جنبش سبزی وجود داره؟!

 

نفر اول: گیر دادی ها! ... این دعواها رو بذارین کنار! خب فراخوان بدیم که چی بشه؟ خودت بهتر می دونی که کسی نمیاد توی خیابون.

 

نفر دوم: خب اگه اینطور شد و کسی نیومد یه طوری ماستمالش می کنیم! مثلا میگیم نظام با همکاری اداره هواشناسی کاری کرد هوا سرد بشه و کسی نیاد بیرون اعتراض کنه! و یا اینکه چون مامورای انتظامی خیلی با شدت برخورد می کردن مردم ترسیدن بیان بیرون!

 

نفر سوم: شما فراخوانش رو بدین؛ بقیه اش رو بسپرین به من! عکس های دیگه رو با فتوشاپ طوری درست می کنم که همه فکر کنن مثلا 25 بهمن توی تهران بوده. دو سه تا کشته هم می سازم براتون!

 


 

نفر چهارم: خب پس چرا نشستین؟! پاشین اطلاع رسانی کنین دیگه!

 

(سه نفر دیگر): بشین بینیم بابا!

 

نفر اول: چرا می خوای الکی خودت رو خسته کنی؟! این فراخوان بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و بیلان کاری هست. واسه اینکه فردا ازمون پرسیدن توی این اتاق های فکر چیکار می کنین بگیم مثلا یه فکرایی کردیم توش! بعدشم به نفع خودمون هست زیاد این راهپیمایی اطلاع رسانی نشه! چون هر چی بیشتر اطلاع رسانی کنیم تعداد آدم های بیشتری متوجه جریان می شن و در نتیجه بعد از 25بهمن و مشاهده ی خیابان های خلوت نزد تعداد بیشتری از مردم ضایع می شیم.

 

 

 





برچسب:,