گردان امام علی (ع)

باز هم تهدید ایران توسط آمریکا

 

وزیر دفاع آمریکا: به احتمال زیاد، اسرائیل در بهار سال 91 به ایران حمله می کند

وزیر دفاع امریکا معتقد است که به احتمال قوی اسرائیل در فصل بهار امسال به تاسیسات هسته ای ایران حمله می کند.گفته می شود که "اوباما" و "پنه تا" به اسرائیل گوشزد کرده اند که امریکا مخالف این حمله است و معتقدند که این عمل ممکن است باعث از بین رفتن تاثیر تحریم ها شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ديويد ايگنيشس در واشگتن پست نوشت: وزیر دفاع امریکا معتقد است که به احتمال قوی اسرائیل در فصل بهار (سال 91) به تاسیسات هسته ای ایران حمله می کند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی گفت: اسرائیل به ما گفته است که در حال بررسی یک حمله نظامی علیه ایران است و ما هم نگرانی های خود را به انها گوشزد کرده ایم.

"پنه تا" معقد است که به احتمال زیاد اسرائیل در ماه اپریل یا می و یا جون به ایران حمله می کند.

وی می افزاید: اسرائیل این عمل را پیش از اینکه ایران وارد "منطقه ی مصونیت" شود و بمب اتم بسازد، انجام می دهد.

گفته می شود که "اوباما" و "پنه تا" به اسرائیل گوشزد کرده اند که امریکا مخالف این حمله است و معتقدند که این عمل ممکن است باعث از بین رفتن تاثیر تحریم ها شود.

البته کاخ سفید هنوز تصمیم نگرفته است که در مقابل حمله اسرائیل به ایران چه واکنشی از خود نشان دهد.

فرانس پرس نوشت: لئون پانه تا درپاسخ به خبرنگاران مطلب نوشته شده توسط ديويد ايگنيشس،  روزنامه نگار واشنگتن پست، را رد کرده است.

وی می گوید: من در اين خصوص اظهار نظر نمی کنم. ديويد ايگنيشس می تواند هر چه می خواهد بنويسد، اما درباره اینکه من چه فکر می کنم ونظر من چيست، اين ها را من حوزه خودم می دانم وبه کسی مربوط نيست.

 






برچسب:,