گردان امام علی (ع)

حضور بعضی از سرکرده های فتنه سال 88 در مصر و تونس

 

وقتی اصولگرایان فقط سرگرم انتخابات هستند؛
حضور اتاق فکر فتنه 88 در محافل انقلابیون مصر و تونس!
بنا بر اخبار و اطلاعات واصله از مصر و تونس، برخی از پیاده نظام و عقبه فکری فتنه 88 بدون تابلو، با حضور در قاهره و تونس و شرکت در مجامع و جلسات انقلابیون این کشورها، با معرفی چهره مخدوش از جمهوری اسلامی ایران سعی در تخریب چهره نظام اسلامی بمنظور عدم الگو گیری این کشورها برای نظام سازی پس از سقوط حاکمان سفاک خود دارند. این تحرکات که غالباً در پوشش سفرهای علمی و عمداتاً از کشور های مبداء غیر از جمهوری اسلامی ایران و بدون تبلیغات رسانه ای انجام می پذیرد.پیرو نامه نگاری های سران فتنه به برخی چهره های سیاسی کشورهای انقلابی منطقه و شمال آفریقا، برخی از چهره های ناشناس و پیاده نظام ایدئولوژیک وابسته به جریانات لیبرال و سکولار داخلی با حضور در قاهره و تونس اقدام به تخریب وجهه نظام اسلامی و ترغیب و دعوت به گرایش مدل های لیبرالیستی نموده اند.


با توجه به گذشت یک سال از شروع موج جدید و گسترده بیداری اسلامی در برخی کشورهای عربی و سقوط برخی از حاکمان دیکتاتور این کشورها و موج گرایشات جریانات سیاسی به مدل حکومتی اسلام و اقبال از طرح مردم سالاری دینی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی اندیشمندان و چهره های سیاسی این کشورها، کشورهای غربی و جریانات لبرالیسم و سکولاریسم از این موضوع بشدت احساس خطر نموده اند.

بنا بر اخبار و اطلاعات واصله از مصر و تونس، برخی از پیاده نظام و عقبه فکری فتنه 88 بدون تابلو، با حضور در قاهره و تونس و شرکت در مجامع و جلسات انقلابیون این کشورها، با معرفی چهره مخدوش از جمهوری اسلامی ایران سعی در تخریب چهره نظام اسلامی بمنظور عدم الگو گیری این کشورها برای نظام سازی پس از سقوط حاکمان سفاک خود دارند. نکته قابل توجه این است که حضور این افراد در کشورهای مذکور و ترویج و تبلیغ منفی علیه نظام اسلامی موجب تعجب و حساسیت شدید جوانان انقلابی در این کشور ها شده است. تا آنجا که جوانان انقلابی در ارتباط با دوستان ایرانی خود، نسبت به هویت سیاسی و فکری این افراد حساس شده اند.

این تحرکات که غالباً در پوشش سفرهای علمی و عمداتاً از کشور های مبداء غیر از جمهوری اسلامی ایران و بدون تبلیغات رسانه ای  و یا ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی با آحاد مردم در این کشورها، در راستای طرح آمریکائی صهیونیستی برای خاورمیانه و کشورهای انقلابی انجام می پذیرد.

در همین راستا مهرزاد بروجردی یکی از فعالان رسانه ای و همکاران رسانه های سکولار داخلی در سفر اخیر خود به تونس و شرکت در جلسه 70 نفری جوانان فعال انقلابی کشورهای عربی، مدل حکومتی اسلام را برای کشورهای انقلابی را ناکارآمد دانسته و علت آن را در سفرنامه خود به تونس اینگونه مطرح می نماید: "به دوستان عرب خود گفتم: اسلامی کردن جامعه عربی به روش حکومتی کارآمد نخواهد بود. ایدئولوژیک کردن حکومت، صلح اجتماعی و کثرت گرائی سیاسی را به خطر خواهد افکند. حکومت ایدئولوژیک خواهان برپائی تنها یک نظام اعتقادی و حقوقی در قلمرو همگانی است در حالی که لیبرالیسم درک دیگری از زندگی در قلمرو همگانی دارد."

این جریانات خودفروخته داخلی در اوج خفت و خواری بعد از فتنه 88 هنوز هم بعنوان یک جریان بستر ساز برای پیاده سازی برنامه ریزی های غرب در کشورهایی که بستر حاکمیت اسلام در آنها ایجاد شده، ایفای نقش می کنند. در کشورهای انقلابی منطقه هم این موضوع بعنوان یک تهدید است. جریانات لیبرال و سکولار داخلی و خارجی، مدت هاست که بستر های حضور فرهنگی و سیاسی غرب را با بستر سازی های فکری و فرهنگی انجام داده اند.

در همین راستا نیز رهبر معظم انقلاب هشدارهایی در رابطه با مصادره شدن انقلاب ها توسط غرب و ایادی آن داده بودند این هشدار رهبری را ناظر به همین موضوع باید دانست كه از یک سو رهبران حركت اسلامي بايد خيلي هوشمندانه اقدامات دشمن را در غالب هدایت و حمایت جريانات ليبرال، خودباخته و غرب زده را رصد و کنترل نمایند تا جريان توفنده اسلامی و مردمی توسط غرب مصادره نگردد و از سوی دیگر هوشیاری و بیداری اسلامیِ نخبگان حوزه و دانشگاه در برابر این جریانات که مولود نا مبارک همین نهاد ها می باشند، را می طلبد.

از اینرو ضرورت دارد تا نخبگان و مسئولین حوزه و دانسشگاه در اقدامی جهادی و با ایجاد شبکه جهانی نخبگانی بیداری اسلامی و تشکیل ستاد هماهنگی نهادهای علمی و فرهنگی به همین منظور، در داخل کشور، و ارتباط موثر با نهاد های علمی و فرهنگی مانند الازهر و ... در خارج از کشور به یاری رهبر مقتدر و مظلوم جهان اسلام، امام خامنه ای(حفظه الله) و علمدار تنهای بیداری اسلامی بشتابند و با حرکت در مسیر صحیح از موضوع انفعال نسبت به جریانات منحرف، خارج گردند.

باید خاطر نشان کرد که نخبگان جامعه و جهان اسلام ترس عقبه تئوری و بدنه فتنه گران را درک کرده اند. نگرانی جریانات لیبرال و سکولار از اینرو قابل تحلیل است که این جریانات به عینه دیده‌اند که انقلاب اسلامی الگو برای عمده رهبران و جنبش های اسلامی قرار گرفته است. استقبال گسترده از بیانات ولی امر مسلمین جهان در کنفرانس بین المللی بیداری اسلامی با حضور سران و رهبران جنبش های اسلامی منطقه و همچنین ابراز احساسات و وصف نشدنی جوانان شرکت کننده در اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی در دیدار با رهبر معظم انقلاب را نیز می توان از علل ترس و نگرانی جریانات لیبرال و سکولار و توسل به تخریب وجه‌ی نظام اسلامی دانست.

 





برچسب:,