گردان امام علی (ع)

نامه التماس‌آمیز اوباما به ایران نتیجه تهدید فرمانده ارتش بود

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، شب گذشته در حاشیه برگزاری مراسم یادواره ملی شهید میثمی که در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارسال پیام اوباما رییس جمهور امریکا به ایران، آن را نشان دهنده اعتراف آنها به شکست و نیز اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: پس از تهدید فرمانده محترم ارتش بود که آنها مجبور شدند نامه التماس‌آمیزی نوشته و درخواست کنند که کسی متعرض آنها نشود و این نامه را هم از سه طریق ارسال کردند تا زودتر به ایران برسد.

نقدی ادامه داد: البته فعلا کسی متعرض آنها نشده ولی این به آن معنا نیست که آنها هر کاری که خواستند انجام دهند.

وی همچنین اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر دانست و گفت: این مسایل عددی نیست که بخواهد گره ناگشودنی جلوی راه ملت ایران ایجاد کند و این موضوعات نیز براحتی قابل حل است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر مدیران اجرایی غفلت نکرده و به موقع وظیفه خود را انجام دهند، تمام این مشکلاتی که دشمن می‌خواهد بوجود بیاورد، قابل پیش بینی و حل خواهد بود.

نقدی یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران را رسیدن به اقتصاد بدون نفت عنوان کرد و افزود: ما باید خودمان جدی تر عمل کرده و خودمان نفت را قطع کنیم تا بتوانیم به اقتصاد بدون نفت برسیم.

وی یادآور شد: حالا که آنها خودشان در این مسیر پیش قدم شده‌اند، ما استقبال می کنیم و این را یک فرصت می دانیم که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به سمت خودکفایی بیشتر پیش برود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر ما نفت خود را به صورت کامل قطع کنیم، با یک حرکت جهاد گونه در عرصه اقتصاد می توان راه سی ساله را طی دو یا سه سال طی کرد.

نقدی در پایان گفت: این تحریم ها فرصتی است که اگر مدیران اجرایی می خواستند خودشان اجرا کنند شاید برایشان هزینه داشت و مشکل بود ولی حالا که خود دشمن این فرصت را ایجاد کرده، فرصتی است که بتوانیم روی پای خود بایستیم.





برچسب:,