توهین بی شرمانه خواننده فتنه سبز به اعتقادات مسلمانان در یک کنسرت

توهین بی شرمانه خواننده فتنه سبز به اعتقادات مسلمانان در یک کنسرت




ادامه مطلب

برچسب:,

سفیر امریکا در لیبی کشته شد

برچسب:,

خاتمی زنگ آغاز 'تحریک' دانشجویان را نواخت

همزمان با شروع سال تحصیلی 91-92
خاتمی زنگ آغاز 'تحریک' دانشجویان را نواخت
رئیس جمهور سابق کشور با حضور در جمع اعضای یک تشکل دانشجویی حاشیه دار، در سخنانی خلاف واقع، فضای فعلی دانشگاه ها را پلیسی عنوان کرد.
  ، سید محمد خاتمی طی دیداری با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن سیاه نمایی و اغراق در خصوص وضعیت حاکم بر دانشگاه های کشور، سعی در تطهیر چهره این انجمن و فعال کردن آنها در آستانه انتخابات کرد.
 

خاتمی در این دیدار تاکید می کند که «امروزه وضع خوبی در دانشگاه‏ها حاکم نیست. اعمال شیوه‏های پلیسی، تحمیل فضای پادگانی بر دانشگاه، تحقیر استاد و دانشجو، به کارگیری روشهای خاص برای امتیازدادن بیجا یا محدودیت ایجادکردن‏ها برای تحصیلات نسل ما به خصوص تحصیلات تکمیلی، اینها مسائلی است که با هیچ کدام از معیارهای انقلاب ما و معیارهای مصلحت مملکت ما سازگار نیست.»
جالب این جاست که خاتمی، انجمن اسلامی دانشگاه تهران را با آن کارنامه درخشان! در زمینه تحریک دانشجویان برای برهم زدن نظم دانشگاه در قبل و بعد از انتخابات 88 اینگونه خطاب می کند: 

«بسیار متأسفم که جمعی مانند این جمع که پایبندیش را به اسلام، انقلاب، حقوق مردم، عزت کشور و امنیت جامعه در همه دوره ها نشان داده است و به خصوص در این سال های پردغدغه با اعتقاد و تکیه بر اصولی که داشته است، توانسته راه را ادامه بدهد، مصالح کشور را در نظر بگیرد، نمی تواند نشستی عادی و معمولی خود را برگزار کند. آیا این باعث تاسف نیست؟ آیا این نشان دهنده این نیست که مشکل ما و فضای جامعه ما و شیوه هایی که در آن در حال اعمال است دچار اشکال و بیماری است و آیا این نباید درمان بشود؟ همه می دانند این جمع جمعی نیست که بخواهد ساختارشکنی بکند و اصول را زیرپا بگذارد چون برای همین اصول قربانیان فراوانی داده و مشکلات زیادی را تحمل کرده است، شما نماینده نسل هایی هستید که بیشترین فداکاری را برای عزت و عظمت کشور و انقلاب و راه امام انجام داده اند و امروز نظرات خاص خود را دارید. آیا هنگامی که می خواهد نشست بگذارد باید با مشکل روبرو شود؟»
 
به نظر می رسد با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و همچنین انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، سید محمد خاتمی این بار نیز قصد دارد با نفوذ به بدنه دانشجویان و تحریک تشکل های حاشیه دار و ساختارشکن آنان را برای بر هم زدن نظم دانشگاه ها و غبارآلود کردن فضای انتخابات آینده، آماده کند.




برچسب:,

باشگاه پینت بال امام علی(ع)

1

 




برچسب:,

مجرمی که به لندن رفت:فائزه به خاوری پیوست

 

"صراط" - روزنامه آرمانفائزه هاشمی مدعی شد خروج دختر آیت الله هاشمی از کشور کاملا قانونی و با اطلاع قوه قضائیه بوده و هیچگاه وی مجرم و ممنوع الخروج نبوده است .

به گزارش خبرنگار صراط ، روز گذشته فیلمی از فائزه هاشمی در فرودگاه امام خمینی تهران منتشر شد که حکایت از سفر دختر هاشمی ‌رفسنجانی به لندن داشت و با استناد به حکم صادره از سوی دادگاه و مجرم اعلام شدن وی ، این سفر نوعی فرار برای عدم اجرای حکمی که از سوی مراجع قضایی کشور برای او تعیین کرده بودند تلقی گردید ، اما نزدیکان وی در گفتگو با روزنامه منتسب به هاشمی ادعایی دیگر دارند .

روزنامه آرمان که مدعی است در این راستا با یکی از نزدیکان فائزه هاشمی به گفت‌وگو نشسته است می نویسد : " چرا برای خروج فائزه هاشمی از کشور به این اندازه جوسازی می‌کنند؟ فائزه هاشمی به‌صورت کاملا قانونی از کشور خارج شده و هیچ منعی هم برای خروج ندارد!. فائزه با اطلاع دستگاه قضایی از کشور خارج شده است و برخی مخالفان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از هر موضوع کوچکی به‌ دنبال تخریب وی هستند که نباید به آنها توجه کرد."

 

 در گفتکو با یکی از نزدیکان





ادامه مطلب

برچسب:,

بازگشت هاشمي به نمازجمعه

به نقل از کیهان، اين رسانه ها با ادبياتي نظير «شنيده شده است» و «گفته مي شود» (!؟) اقدام به خبرسازي كرده و القاء علاقه خود به جاي خبر كرده اند. روزنامه اجاره اي- زنجيره اي آرمان در اين باره از قول برخي عناصر آلوده به فتنه 88 بازگشت هاشمي به نمازجمعه را «تقويت اعتدال» و «موجب پاسداري از وحدت» توصيف كرد. خبرگزاري ايلنا نيز از قول يكي از عناصر تندرو دوره اصلاحات نوشت: «بازگشت هاشمي به نمازجمعه به نفع نظام است.» اين در حالي است كه مضمون آخرين خطبه هاشمي در 3 سال پيش آتش فتنه گري فتنه گران را شعله ورتر كرد و نقش مهمي در تشجيع آشوبگران و تفرقه انگيزي داشت. همچنين همان زمان گفته شد كه وي به ميل خود از حضور در نمازجمعه كنار كشيده و متأسفانه پس از آن نيز مواضع پرنوساني نسبت به فتنه گران داشت.

مواضع اشتباه آقاي هاشمي در بحبوحه فتنه 88 باعث خشم مردم غيرتمند و انقلابي شد و بازخورد خود را در برخي اعتراض هاي شديد مردم در راهپيمايي عظيم روز 9 دي 1388 نشان داد. در واقع وي در آن فتنه پيچيده از سوي محافل فرصت طلب خرج تحركات ساختارشكنانه گروهك هاي ضدانقلاب شد.

گفته مي شود كساني نظير مهدي و فائزه هاشمي (دو متهم پرونده اغتشاشات كه يكي از آنها به لندن پناه برده است) و حسين مرعشي در اين زمينه نقش آفريني فعالي داشته اند. مرعشي براي مدتي در بازداشت به سر برد اما حكم صادره درباره فائزه هاشمي هنوز به اجرا درنيامده است.

حجت الاسلام والمسلمين تقوي رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه مرداد ماه سال 88 در توضيح عدم حضور آقاي هاشمي در نمازجمعه گفته بود ايشان براي جلوگيري از هرگونه سوءاستفاده سياسي و غيرقابل قبول از جايگاه نمازجمعه در نمازجمعه شركت نمي كند.

هاشمي آخرين بار خطيب نمازجمعه در تاريخ 26 تير 88 بود كه كساني چون موسوي و كروبي نيز در آن خطبه ها براي اولين و آخرين بار حضور به هم رساندند. برخي اغتشاشگران همان روز در پوشش شركت در نمازجمعه خود را به جمعيت رسانده و نماز را بعضاً با كفش و به صورت مختلط (زن و مرد) برپا! داشتند.




برچسب:,

واقعیت «ارتش آزاد» در اعترافات تکان‌ دهنده یک لیبایی بازگشته از سوریه

برچسب:,

نجابت:مقصر فتنه ۷۸و۸۸ خاتمی بود


 

احمد نجابت عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی درباره موسوی و کروبی گفت: بنده در همان دوره پنجم که خاتمی رئیس‌جمهور شد نماینده مجلس بودم و با وزیر ارشاد خاتمی یعنی مهاجرانی مخالفت سرسختی داشتم.

عضو جمعیت ایثارگران با تأکید بر اینکه خاتمی مدیری نبود که در حد ریاست‌جمهوری باشد، تصریح کرد: وقتی خاتمی در دولت موسوی وزیر ارشاد بود و زمانی که سرپرستی روزنامه کیهان را برعهده داشت عملکردش مورد پسند نیروهای انقلاب نبود.

وی بر همین اساس به مقالاتی که خاتمی علیه نهضت آزادی نوشته بود اشاره کرد و گفت: وی اکنون بعد از 30 سال اعلام می‌کند ما اشتباه کردیم با نهضت آزادی تندی داشتیم.





ادامه مطلب

برچسب:,

وي در سركوب سبزها در فتنه 88 شد

انتشار عكس يكي از خبرنگاران واحد مركزي خبر در يك سايت ضدانقلاب و تهديد وي، با واكنش جالب وي مواجه شد.
انتشار عكس يكي از خبرنگاران واحد مركزي خبر در يك سايت ضدانقلاب و تهديد وي، با واكنش جالب وي مواجه شد.

 
به گزارش بی باک به نقل از رجانیوز، حسن شمشادي كه در سوريه به سر مي برد و  در ميان بمباران هاي خبري هر روزه رسانه هاي ضد انقلاب، گزارش هاي جذاب و واقع بينانه اي از آخرين اوضاع اين كشور تهيه مي كند، در يك اقدام انفعالي مورد خشم سايت هاي مجهول الهويه ضد انقلاب واقع شده، تا آنجا كه يكي از اين سايت ها كه ادبيات آن نشان مي دهد گردانندگان آن از سلامت رواني چندان درستي برخورد نيستند با انتشار عكس حسن شمشادي مدعي دست داشتن وي در سركوب سبزها در فتنه 88 شد و از مخاطبين! خود خواسته تا با وي برخورد كنند.


 

اين اتفاق بامزه، با واكنش جالب شمشادي واقع شد و در صفحه فيس بوك خود با انتشار متني نوشت:

«الحمدلله .... خدا رو شکر که حداقل کسی یا کسانی پیدا شدند که بنده کمترین رو ، جزو بسیجی ها دانستند ، بسیجی که دلش با مردم و وطنش است و برای خوبی و خوشحالی و سلامتی و تندرستی همه ، هر کار که بتواند انجام میدهد و دلش دغدغه همه را دارد!

خدا رو شکر که شایسته " شکار شدن " شدم ! و دوستان پس از مدتها که پشت پرده گفتند ، آشکارا اعلام کردند که از چه کسانی و چه گروه هایی " برای شکار " همچون منی کمک گرفته اند !



برچسب:,

اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجبور به اعلام برائت از فتنه‌گران هستند

 

اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات، مجبورند حرف جدیدی بزنند اما باید بدانند در صورت عدم اعلام برائت، مردم هیچ حرفی را از آنها نخواهند پذیرفت

 

یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی، گفت:

حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه ملت ایران، فتنه سال۸۸ و اقدامات فتنه‌گران را فراموش نخواهند کرد، گفت: اصلاح‌طلبانی که قصد حضور در عرصه‌های سیاسی و انتخابات را دارند باید رسماً از فتنه‌گران اعلام برائت کنند و در غیر اینصورت مردم آنها را از حضور در عرصه‌های سیاسی به ویژه انتخابات محروم می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماجرای اهل فتنه و انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم همانند ماجرای آنها با انتخابات مجلس است، تصریح کرد: درباره فتنه‌گران هیچ موضوعی تغییر نکرده است و شرایط آنها همچون گذشته است؛ کسانی که حامی فتنه‌گران بودند راهی جز اعلام برائت از فتنه۸۸، برای حضور در انتخابات ندارند.

طائب در ادامه تاکید کرد: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات، مجبورند حرف جدیدی بزنند اما باید بدانند در صورت عدم اعلام برائت، مردم هیچ حرفی را از آنها نخواهند پذیرفت.

این استاد حوزه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از عدم اقبال مردم آگاه هستند، خاطرنشان کرد: ارتباط فتنه‌گران با بیگانگان در فتنه ۸۸ موجب بی‌آبرویی اصلاح‌طلبان شده است بر همین اساس مردم در صورتی که اصلاح‌طلبان از فتنه‌گران اعلام برائت نکنند، به آنها اجازه ورود به عرصه انتخابات را نخواهند داد.

وی در پایان گفت: برخی افراد اصلاح‌طلب نیز باید بدانند در صورت اعلام برائت سوری از فتنه گران، مردم متوجه اقدام آنها خواهند بود لذا لازم است با محکوم کردن رفتار براندازان خط و مرز خود را با آنها مشخص کنند.




برچسب:,

وقتی پرده نفاق و ریا می افتد:
برای براندازی در ایران، روزه خواری کنید
 
 
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۱
 
با گذشت زمان به نظر می رسد اهداف و نیات پشت پرده اسلام نمایان فتنه گر بیش از پیش مشخص می شود.، یکی از ویژگی های منافقانه فتنه ۸۸ طرح شعارهای اسلامی در قالب برنامه های براندازانه علیه جمهوری اسلامی ایران بود . موضوعی که باعث شده بود در آن برهه برخی در فضای غبار آلود فتنه دچار تردید شوند.
اما با گذشت زمان به نظر می رسد اهداف و نیات پشت پرده اسلام نمایان فتنه گر بیش از پیش مشخص می شود.
به طوریکه اخیرا یکی از روحانی نمایان حامی فتنه ۸۸ از مردم خواسته تا با روزه خواری به "مقاومت مدنی" و "اعتراض " در مقابل جمهوری اسلامی ایران بپردازند.
حسن فرشتیان که مدعی است علوم حوزوی را پیش از انقلاب و در حوزه ی علمیه قم گذرانده در گفتگو با یکی از سایتهای ضد انقلاب گفته « روزه خواری برخی از مردم ایران ازسر لجبازی با حکومت و نوعی نافرمانی مدنی است».
وی که ماه رمضان نزد ایرانیان را « غمبار» توصیف می کند، معتقد است علت این مسئله «تحکم های دینی از سوی جمهوری اسلامی» است.
وی در ادامه مدعی شده«دینداری در یک جامعه ی سکولار آزاد سهل تر از دینداری در نظام جمهوری اسلامی است».
البته فرشتیان که ظاهرا تحصیلات خود را در رشته حقوق در فرانسه سپری کرده تمایلی نداشته تا به وضعیت مسلمانان در کشورهای «سکولار» نظیر فرانسه و محدودیت در انجام فرائض دینی حداقلی نظیر حفظ حجاب بپردازد.
از سوی دیگر طرح چنین مباحثی نشان می دهد که مدعیان دیروز پروژه شهید سازی و فریاد های شبانه و تظلم خواهی های اسلام نمایانه تا چه اندازه در باطن خود نسبت به اسلام و ظهور آن در عرصه عمومی عداوت و کینه دارند و رویایی جز تحقق نظامی سکولار را نمی توانند تحمل کنند.



برچسب:,

خوش رقصی دفتر تحکیم فتنه برای بیگانگان

فتنه گران و ادامه استراتژی نگاه به خارج از کشور
 
 
 
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۲
دفتر تحکیم با ارائه گزارشات سفارشی برای احمد شهید، به دنبال فراهم آوردن بهانه لازم برای تشدید فشارها بر ایران می باشد.
 

 فتنه گران ۸۸ و اسلاف اصلاح طلب آنها در طول سالهای گذشته همواره مدعی ضرورت حفظ استقلال و گسترش فرهنگ اصلاح پذیری از درون بوده اند. موضوعی که ظاهرا دیگر جایی در استراتژی های آنان ندارد.
به طوریکه ارتباط گیری با جریانات بیگانه و ضد انقلاب و انجام پروژه های سفارشی به محور اصلی فعالیت فتنه گران مبدل شده و آنان را تا حد ستون پنجم دشمن تنزل داده است.
در جدیدترین اقدام حامیان این جریان ، طیف منحله و غیر قانونی موسوم به تحکیم وحدت در جلسات محفلی خود اقدام به تدوین گزارشی در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران کرده اند.
گزارشی که به صورت سفارشی برای احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل نوشته شده تا بهانه لازم برای تشدید فشارها بر ایران فراهم شود.
در بخشی از این گزارش مغرضانه نوشته شده «وزارت علوم امسال همچون سال های گذشته چندین نفر از دانشجویان را تنها به خاطر هم جهت نبودن مواضعشان با موضع سیاسی-عقیدتی مد نظر حاکمیت از ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد محروم کرده است».
البته نگارندگان این گزارش که وظیفه «تشکر از تلاش های انجام شده تاکنون» احمد شهید را فراموش نکرده اند هیچ اشاره ای به جرم و مستندات برخورد قضایی با قانون شکنان نکرده اند.
در بخش دیگری از این گزارش که نشان دهنده خوی استبداد طلبی و انحصار گرایی این جریان غیر قانونی است، عدم کسب نظر و رای حامیان این طیف در انتخابات سراسری دفاتر تحکیم وحدت به عنوان اقدامات جمهوری اسلامی ایران در برخورد با دانشجویان برشمرده شده و از آن با عنوان مکانیزمی برای «مجازات دانشجويان» در ایران یاد شده است.موضوعی که می تواند سنگ محکی برای راستی آزمایی و صداقت سنجی حامیان این طیف غیر قانونی باشد.




برچسب:,

پاسخ های 30سال پیش امام(ره) به شبهه پراکنی های امروز سایت جماران

 

 

 

 

http://lists.jamaran.ir/UserFiles/fa/Images/NewsPhoto/2012/77_Untitled-1.jpg

 

 

http://s1.picofile.com/file/4358014320/11376_579.jpg

 

 

 

 





ادامه مطلب

برچسب:,

در مقابل فتنه موضع گیری نکنید!

توصیه ضد انقلاب به اصلاح طلبان
 
 
 در مقابل فتنه موضع گیری نکنید!
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰شرط "موضع‌گیری در مقابل فتنه"می تواند ترک ایجاد شده در بدنه‌ی جنبش سبز را به شکافی عظیم بدل کند‌.
 
 همزمان با طرح پیشنهاد موضع گیری اصلاح طلبان در قبال جریان فتنه ۸۸ از سوی چهره های سیاسی و استقبال ضمنی احزاب اصلاح طلب، رسانه های ضد انقلاب را به شدت نگران ایجاد اختلافات جدید در میان اصلاح طلبان کرده است.
به طوریکه در جلسات محفلی خود به شدت نسبت به این مسئله واکنش نشان می دهند و می کوشند از طریق نوشتارهای عناصر نزدیک به خود این موضوع را به صورت رسمی به گوش اصلاح طلبان داخل کشور برسانند.
شهریار رستمی در این زمینه می نویسد « شرط "موضع‌گیری در مقابل فتنه" که این روز‌ها از زبان برخی عناصر نظام نیز مطرح می‌شود می تواند ترک ایجاد شده در بدنه‌ی جنبش سبز را که با رای دادن خاتمی نمایان شد، به شکافی عظیم بدل کند‌.»
وی که نتوانسته در نوشتار خود نگرانی از جدا شدن مسیر اصلاح طلبان داخلی از حامیان فتنه ۸۸ را پنهان کند در ادامه می نویسد «در چنین شرایطی‌ هر گروهی از اصلاح‌طلبان که بخواهند در انتخابات شرکت کنند ناچار به موضع‌گیری در برابر عمل‌کرد گذشته خود و «فتنه ۸۸» و به تبع بر انگیختن واکنش فعالین جنبش سبز و متعاقب آن از دست دادن بخش بزرگی از پایگاه اجتماعی خود خواهند شد!»
وی درادامه با اشاره به دروغ بزرگ تقلب و بر ملا شدن ابعاد آن در سطح جامعه و بی اثر بودن تکرار آن از سوی اصلاح طلبان می افزاید «در صورت اعتراض به نتیجه انتخابات آتی به واسطه‌ی تکراری بودن و خنک شدن ، دیگر نه برای حاکمیت و نه برای جامعه موضوعیتی نداشته و مضحک به نظر برسد‌.»
این سخنانی در حالی مطرح می شود که تا چندی پیش حامیان فتنه ۸۸ ریشه خود را اصلاح طلبی و جنبش به اصطلاح اصلاحات معرفی می کردند. اما با گذشت زمان و مشخص شدن اهداف براندازانه فتنه ۸۸ می کوشند هویتی مستقل برای جنبش موسوم به سبز دست و پا کنند و اصلاح طلبان داخلی را وادار به تبعیت از برنامه های فتنه گران خارجی کنند.



برچسب:,

وقتی ضد انقلاب نگران قیمت آش رشته می شود

براندازی با طعم آش رشته!
 
 
 با آغاز تحریم های نفتی غرب بر علیه ایران ، رسانه های وابسته به جریانات ضد انقلاب تلاش گسترده ای را به منظور سیاه نمایی اقتصادی در ایران مبذول کرده اند.
 

، با آغاز تحریم های نفتی غرب بر علیه ایران ، رسانه های وابسته به جریانات ضد انقلاب تلاش گسترده ای را به منظور سیاه نمایی اقتصادی در ایران مبذول کرده اند.
اما از آنجایی که جریانات ضد انقلاب خارج نشین در این زمینه با فقر سوژه یابی مواجه شده اند، در ماههای اخیر به بررسی قیمت اقلام عجیب و غریب پرداخته اند . به طوریکه اخیرا یکی از رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب در گزارشی به بررسی قیمت "آش رشته" در سالهای اخیر پرداخته است!
در بخشی از این گزارش آمده "قيمت بسيار بالاي آش رشته مردم روزه دار را غافلگير کرده است. بررسي هاي ميداني نشان مي دهد که درنخستين روز از ماه رمضان قيمت آش رشته نسبت به سال پيش چند برابر شده است."
در ادامه این گزارش می خوانیم "امسال و درنخستين روز ماه رمضان ۸هزار تومان اعلام شده است. پيش بيني ها نشان مي دهد که قيمت آش رشته در روزهاي آينده به دليل استقبال وتمايل روزه داران جهت استفاده از آن افزايش يافته و به ۱۰ هزار تومان هم برسد."
این مسئله به خوبی نشان می دهد که عدم اطلاع از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران ، چگونه رسانه های ضد انقلاب را به هذیان گویی واداشته است. چراکه بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان کباب و حلیم قیمت هر کیلو آش رشته ۳۵۰۰ تومان و هر پرس آن نیز ۲۵۰۰ اعلام شده است.

 



برچسب:,

شعر سیاسی حماسی حاج سعید حدادیان

حاج سعید حدادیان ذاکر اهل بیت (ع) در شب ششم از برنامه های مناجات شبهای ماه مبارک رمضان در هیئت رزمندگان غرب تهران شعر زیبایی بر زبان جاری ساخت .

این شعر که توسط حدادیان سروده شده بود دارای ایهام و کنایه های بسیاری بود . متن کامل این شعر به همراه صدای حاج سعید حدادیان در زیر آمده است .
در بخشهایی از این شعر حاضران که به وجد آمده بودند در پاسخ به مصرع های سوالی یکصدا فریاد "نه" سر می دادند .
مال مردم مال بابات است؟ ، وقف خرج انتخابات است؟ / جرم تو لازم به اثبات است؟ ، این همان مسئول محتاط است؟ / کوس آقایی زند هر نوکری ، الامان الغوث یابن العسگری

 





ادامه مطلب

برچسب:,

اگر ایران تنگه هرمز را ببندد آمریکا چه خواهد کرد؟

در این گزارش ضمن بررسی سناریوی بستن تنگه هرمز توسط ایران از آمریکا خواسته شده تا برای واکنش در برابر نبرد نامتقارن ایران آمادی کسب کند.

به گزارش مشرق ،مرکز مطالعات بین المللی و استراتژیک (CSIS) در  گزارشی با عنوان:" ایران و توازن نیروهای نظامی در خلیج فارس" به قلم آنتونی کوردزمن و الکساندر ویلنر به بررسی ابعاد متعارف و نامتقارن نیروهای نظامی حاضر در خلیج‌فارس به ویژه ایران و ایالات متحده آمریکا- پرداخته است.





ادامه مطلب

برچسب:,

آغاز شبهه افکنی هاشمی مدل 92

 

صراط – ظاهرا قرار نیست رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از اظهارات تعجب برانگیز خود دست بردارد و رشته حرف های عجیب و غریب وی سر دراز دارد . اکبرهاشمی رفسنجانی در جدیدترین اضهار نظر خود در رابطه با انتخابات سال 92 ، مطالبی را عنوان ساخت که از حیث دوپهلو بودن آن یکبار دیگر در کانون توجهات و انتقادات قرار گرفت .





ادامه مطلب

برچسب:,

سردار سلامی در جمع فرماندهان نیروی دریایی سپاه:

ناوهای هواپیمابر آمریکا برای سپاه آهن پاره‌ای بیش نیست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگی ناوهای هواپیمابر آمریکا و دشمنان فرامنطقه‌ای هرگز ترسی به دل راه نداده و این تجهیزات در نگاه آنان، آهن‌پاره‌ای بیش نیست.

خبرگزاری فارس: ناوهای هواپیمابر آمریکا برای سپاه آهن پاره‌ای بیش نیست 




ادامه مطلب

برچسب:,

اپوزیسیون خارج از ایران بعد از رضا پهلوی ترجیحا آقای خاتمی را از دست نمی دهد

اپوزیسیون خارج از ایران بعد از رضا پهلوی ترجیحا آقای خاتمی را از دست نمی دهد« و سرمایه گذاری نهایی را روی خاتمی انجام خواهد داد.»





ادامه مطلب

برچسب:,